Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Mixmo - 8 januari 2011 01:07

Nya till min filmsamling, annars ganska så gamla filmer då =P Har införskaffat blue-ray spelare och skaffat mig både Die hard (min favorit i action genren!) och Lock stock and two smoking barrells, som är en av mina absoluta favoritfilmer, på blue-ray. Har tidigare haft dem båda på dvd. =)


Hur som helst, inte blivit mycket bloggande på ett tag, det beror mest på att jag haft fullt upp med annat, inte haft tid att se film, plus att jag varit rejält förkyld några veckor... Men nu är jag äntligen frisk =)


Jag ska försöka bli mer aktiv  i bloggandet, men får jag jobbet jag precis varit på intervju för så blir det nog ganska dött ett tag till här tyvärr. Det är ju så, när det är mycket att göra så blir det filmtittandet som lider, det går inte att komma undan, men när livet lugnat sig lite så blir det nog fart igen =) Hur som helst blir det bio inom en snar framtid!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards