Direktlänk till inlägg 11 november 2010

The Social Network (2010)

Av Mixmo - 11 november 2010 19:25

Filmen som handlar om facebooks grundare, är det någon annan än jag som inte är det minsta intresserad av denna film? Den går på bio nu och jag vet att den haft stor uppmärksamhet, i alla fall i USA. Personligen, nej, jag vill faktiskt inte se den. Jag har bara den uppfattningen att den skulle vara extremt tråkig, sen faktumet att det är ett drama hjälper inte direkt. Justin Timberlake spelar dessutom i en roll, jag vet inte om jag pallar fler artister som försöker sig på skådespelarrollen, även om han mot all förmodan skulle vara duglig. Jag gillade Jesse Eisenberg i Zombieland, men han har inte dragningskraft nog att få mig att se denna film, men jag ska väl aldrig säga aldrig.


Jag är inte ens inne på facebook särskilt ofta, så en två timmar lång film dedikerat till dem som skapade det? Nja, tror inte jag vill gå igenom det, vill inte ens spendera 10 min på sidan =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mixmo - 8 januari 2011 01:07

Nya till min filmsamling, annars ganska så gamla filmer då =P Har införskaffat blue-ray spelare och skaffat mig både Die hard (min favorit i action genren!) och Lock stock and two smoking barrells, som är en av mina absoluta favoritfilmer, på blue-ra...

Av Mixmo - 18 december 2010 21:41

Nu har jag precis sett klart denna film, jag kan absolut kalla den för min favoritjulfilm (knasigt ord det blev)! Jag älskar Jim Carrey och han är bara för underbar även i denna film =) Jag känner verkligen hur julstämningen kommer när jag ser på The...

Av Mixmo - 16 december 2010 06:29

Nu har ju förstås Red slutat gå på bio innan jag hann med att gå och se den förstås, då är ju frågan, vad ska jag nu se? Jag och sambon fick varsitt presentkort på bio med ett julkort =D Men jag vet inte riktigt vad jag vill se, kanske Due Date skull...

Av Mixmo - 12 december 2010 22:52

Jag har precis sett denna film och jag vet inte riktigt vad jag vill skriva om den. Den var bra, så som Matrix var bra, snygga effekter och förvirrande story =P Men jag gillade den, fast den har lämnat mig förvirrad men lite huvudvärk. Filmen handlar...

Av Mixmo - 6 december 2010 10:13

Denna film såg jag på tv för någon dag sedan, jag har faktiskt aldrig sett den förr. Jag har alltid gillat Bruce Willis och Michelle Pfeiffer så det var dom som fick mig att se den =)   Filmer är faktiskt väldigt fin, den handlar om ett par, Ben ...

Ovido - Quiz & Flashcards