Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Kommande filmer

Av Mixmo - 28 november 2010 21:34

Jag tänkte skriva ner 3 filmer som jag själv är mycket intresserad av och bara vill tipsa om. De finns inte än ute att se nu, men något att hålla utkik efter i framtiden =)


Little Fockers, en tredje film av sorten Släkten är värst och Familjen är värre. Jag gillar filmerna, dom är roliga och det är bra skådisar, så jag måste förstås se denna också =) Den ska komma till Sverige i januari 2011!


The Dilemma, med Vince Vaughn och Kevin James, en komedi med dessa två känns som en hit! Denna film kommer till USA i januari 2011, har ännu ingen aning om när den kommer hit till Sverige.


Cowboys and Aliens, ja på namnet kan man tro att det är en komedi men om jag säga att Harrison Ford och Daniel Craig har huvudrollerna? En action, sci-fi, thriller är vad det är och den verkar onekligen intressant! En rymdfarkost kraschar i vilda västern! Först i juli 2011 ska den dyka upp i USA så vi får nog vänta ett tag. Men om den är bra är omöjligt att säga, jag tycker bara att storyn verkar väldigt unik och intressant att se vad dom gör med det =P  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mixmo - 8 januari 2011 01:07

Nya till min filmsamling, annars ganska så gamla filmer då =P Har införskaffat blue-ray spelare och skaffat mig både Die hard (min favorit i action genren!) och Lock stock and two smoking barrells, som är en av mina absoluta favoritfilmer, på blue-ra...

Av Mixmo - 18 december 2010 21:41

Nu har jag precis sett klart denna film, jag kan absolut kalla den för min favoritjulfilm (knasigt ord det blev)! Jag älskar Jim Carrey och han är bara för underbar även i denna film =) Jag känner verkligen hur julstämningen kommer när jag ser på The...

Av Mixmo - 16 december 2010 06:29

Nu har ju förstås Red slutat gå på bio innan jag hann med att gå och se den förstås, då är ju frågan, vad ska jag nu se? Jag och sambon fick varsitt presentkort på bio med ett julkort =D Men jag vet inte riktigt vad jag vill se, kanske Due Date skull...

Av Mixmo - 12 december 2010 22:52

Jag har precis sett denna film och jag vet inte riktigt vad jag vill skriva om den. Den var bra, så som Matrix var bra, snygga effekter och förvirrande story =P Men jag gillade den, fast den har lämnat mig förvirrad men lite huvudvärk. Filmen handlar...

Av Mixmo - 6 december 2010 10:13

Denna film såg jag på tv för någon dag sedan, jag har faktiskt aldrig sett den förr. Jag har alltid gillat Bruce Willis och Michelle Pfeiffer så det var dom som fick mig att se den =)   Filmer är faktiskt väldigt fin, den handlar om ett par, Ben ...

Ovido - Quiz & Flashcards