Direktlänk till inlägg 29 november 2010

En stjärna dog igår

Av Mixmo - 29 november 2010 20:00

Det var en sorglig början på denna dag då det första jag läser på morgonen är att Leslie Nielsen är död. Jag älskar hans filmer, han var verkligen kungen av komedier och han kommer att bli saknad. Vila i frid Leslie Nielsen, nu får du skratta vidare på en annan plats, vart det än må vara.


     


Jag har ett antal av hans filmer i min ägo och någon dag framöver måste det bli ett Leslie Nielsen maraton.


Jag kommer att sakna honom, han är en av mina absoluta favoriter och han är den skådespelare jag kommer att sörja mer än någon annan.

 
 
tina

tina

29 november 2010 20:16

va?? , det visste inte jag :(
Fin blogg förresten :D

http://www.ttinah.bloggplatsen.se

Mixmo

29 november 2010 20:35

Nä det är tråkigt =(

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mixmo - 8 januari 2011 01:07

Nya till min filmsamling, annars ganska så gamla filmer då =P Har införskaffat blue-ray spelare och skaffat mig både Die hard (min favorit i action genren!) och Lock stock and two smoking barrells, som är en av mina absoluta favoritfilmer, på blue-ra...

Av Mixmo - 18 december 2010 21:41

Nu har jag precis sett klart denna film, jag kan absolut kalla den för min favoritjulfilm (knasigt ord det blev)! Jag älskar Jim Carrey och han är bara för underbar även i denna film =) Jag känner verkligen hur julstämningen kommer när jag ser på The...

Av Mixmo - 16 december 2010 06:29

Nu har ju förstås Red slutat gå på bio innan jag hann med att gå och se den förstås, då är ju frågan, vad ska jag nu se? Jag och sambon fick varsitt presentkort på bio med ett julkort =D Men jag vet inte riktigt vad jag vill se, kanske Due Date skull...

Av Mixmo - 12 december 2010 22:52

Jag har precis sett denna film och jag vet inte riktigt vad jag vill skriva om den. Den var bra, så som Matrix var bra, snygga effekter och förvirrande story =P Men jag gillade den, fast den har lämnat mig förvirrad men lite huvudvärk. Filmen handlar...

Av Mixmo - 6 december 2010 10:13

Denna film såg jag på tv för någon dag sedan, jag har faktiskt aldrig sett den förr. Jag har alltid gillat Bruce Willis och Michelle Pfeiffer så det var dom som fick mig att se den =)   Filmer är faktiskt väldigt fin, den handlar om ett par, Ben ...

Ovido - Quiz & Flashcards