Direktlänk till inlägg 18 december 2010

The Grinch (samt Jägarna ikväll)

Av Mixmo - 18 december 2010 21:41

Nu har jag precis sett klart denna film, jag kan absolut kalla den för min favoritjulfilm (knasigt ord det blev)! Jag älskar Jim Carrey och han är bara för underbar även i denna film =) Jag känner verkligen hur julstämningen kommer när jag ser på The Grinch och även om den är lite sockersöt så är det delvis därför jag gillar den! Den ska vara sådär härligt gullig och lycklig som man behöver ibland, speciellt vid jul =) Jag tror absolut att denna film kommer att pryda min filmsamling en dag, när jag känner att jag har råd, haha!


Filmen Jägarna går förresten ikväll kl 22 på TV4+, har ni inte sett den så måste ni absolut se den! Jag är inte mycket för svenska filmer men denna är en klassiker, riktigt bra och fruktansvärt hemsk på samma gång. Jag känner själv att jag kan ha svårt att titta på den och jag är ändå rätt avtrubbad, men det är klart, den är lite annorlunda än de typiska Hollywood filmerna förstås. Men se se se =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mixmo - 8 januari 2011 01:07

Nya till min filmsamling, annars ganska så gamla filmer då =P Har införskaffat blue-ray spelare och skaffat mig både Die hard (min favorit i action genren!) och Lock stock and two smoking barrells, som är en av mina absoluta favoritfilmer, på blue-ra...

Av Mixmo - 16 december 2010 06:29

Nu har ju förstås Red slutat gå på bio innan jag hann med att gå och se den förstås, då är ju frågan, vad ska jag nu se? Jag och sambon fick varsitt presentkort på bio med ett julkort =D Men jag vet inte riktigt vad jag vill se, kanske Due Date skull...

Av Mixmo - 12 december 2010 22:52

Jag har precis sett denna film och jag vet inte riktigt vad jag vill skriva om den. Den var bra, så som Matrix var bra, snygga effekter och förvirrande story =P Men jag gillade den, fast den har lämnat mig förvirrad men lite huvudvärk. Filmen handlar...

Av Mixmo - 6 december 2010 10:13

Denna film såg jag på tv för någon dag sedan, jag har faktiskt aldrig sett den förr. Jag har alltid gillat Bruce Willis och Michelle Pfeiffer så det var dom som fick mig att se den =)   Filmer är faktiskt väldigt fin, den handlar om ett par, Ben ...

Av Mixmo - 29 november 2010 20:00


Det var en sorglig början på denna dag då det första jag läser på morgonen är att Leslie Nielsen är död. Jag älskar hans filmer, han var verkligen kungen av komedier och han kommer att bli saknad. Vila i frid Leslie Nielsen, nu får du skratta vidare ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards